понеделник, 22 юли 2013 г.

Лексикон от Точица

Тони - Точица бе сред първите картичкофурии, с които неочаквано се срещнах виртуално миналата година. Ето защо ми е изключително приятно, че ме е включила в нейния арт лексикон. Бързам да и отговоря на въпросите, за да предам "щафетата" натам - към част от моите последователи.
Това е поздрав - роза от моята градина. Специално за Тони. 

Това са копираните правила


 Целта на играта е подобна на тази на някогашните лексикони,  дето ги попълвахме като ученици - чрез отговори на зададени въпроси предизвиканият да разкаже малко повече за себе си. Предизвиканият трябва да отговори на 10 зададени му въпроса, след което да отправи предизвикателство към други 7  блогъри, всеки от тях с по - малко от 200 последователи, като им зададе десет свои въпроса и посочи линк към блога, който го е предизвикал"- край на цитата.


Моите отговори:


1. Какво ви прави истински щастливи?
Липсата на драми около мен.

2. Дъждът радва ли ви или не?
Да. Има скрито силно очарование във възможността да бродиш свободно по улиците под проливните струи, докато целият свят се е изпокрил на сухо.

3. Какво може да ви накара да излезете от релси?
Трудният пубертет на децата.

4. Колко време можете да изкарате без любимото хоби?

Две- три седмици, след което получавам непредвиден творчески импулс.

5. Обичате ли да готвите?
От време на време. В останалите дни - по задължение.

6. Любима храна?
Смокини.

7. Любима книга?
"Махалото на Фуко" / е, има и други.../

8. Какъв сте по образование и по призвание? (може да са две различни неща, а може и да съвпадат)
Изглежда, че при мен съвпадат . По образование съм библиограф и отчасти филолог, по професия - редактор, а призванието ми е свързано основно с четене. И понякога - с писане.

9. Има ли нещо, което искате да промените в себе си?
Ами да - да се науча да изкарвам пари. Засега не ми се получава особено. 
/Това беше в рамките на шегата, но винаги има какво да промени човек в себе си, като да се научи да отстоява мнението си, когато се налага  или пък да проявява повече търпение в определени моменти/.

10. Пожелайте ми нещо :)
Да ни радваш с много  нови публикации. Отделно от това - здраве и любов в семейството! Бъдете щастливи!


Това бяха моите отговори и според правилата ще изпратя своите въпроси на седем от вас. Надявам се, че няма да затрудня никого.

Това са:
Боряна от http://boryaart.blogspot.com/
Вили от http://gift-cards-villi.blogspot.com/2012/09/blog-post_4360.html , макар че тя се губи от известно време от полезрението ми.

Въпросите:

1. От колко време се занимавате с правене на картички и как се запалихте по тази приятна дейност ?
2. Това съвпада ли с професионалните ви интереси? Разкажете нещо за професията си или пък за това, с което се занимавате в момента.
3. Имате ли сега  други хобита/ а може би сте имали преди/?
4. Как се отнася семейството (близките) към вашето хоби?
5. Какво правите с "отпадъците" от вашата дейност  и как ги съхранявате? /Скритият въпрос е - можете ли да изхвърляте?/
6. Любима книга.
7. Любим филм.
8. Любима песен.
9 Любими места за пазаруване на крафт материали. 
10. Едно пожелание към всички картичкоправещи. 



3 коментара:

  1. Благодаря ти за бързата реакция, беше ми много приятно и интересно. Благодапя и за пожеланията :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Беше ми интересно и приятно да науча нещо повече за теб! И съм поласкана, че си ме включила в списъка си! Ще се постарая скоро да отговоря на въпросите ти! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Останах приятно изненадана, че си ме включила в лексикона си! Благодаря ти! Извинявай, че толкова бавно реагирах, но през лятото се занимавам с всичко друго, но не и със сърфиране из нета. Истината е, че чак сега виждам този пост и веднага публикувах отговорите на въпросите! Още веднъж извинявай за закъснението и ти благодаря, че си помислила за мен!
    Поздрави: Вера

    ОтговорИзтриване