четвъртък, 9 май 2013 г.

Балът...


 Една изчистена абитуриентска картичка.
 Направена с техниката айрис фолдинг.
С която възнамерявам да участвам в предизвикателството на Шми -
"Третия рафт вляво, голямата кутия" . Другояче казано - картичка , вдъхновена от спомени.

В този случай - от спомена за абитуриентската вечер (която за всяка от нас е своеобразен преход от света на подредената по някакъв обществено и семейно обусловен начин младост към желаната индивидуална свобода, в която всеки би могъл да дирижира...хм... донякъде.... хода на събитията, които следват).

Нека си представим, че пътят на бъдещата абитуриентка, в ръцете на която ще попадне картичката, ще е обсипан с цветя. И да и го пожелаем най-искрено.



5 коментара:

  1. Много стилна и елегантна, с прекрасна червена бална рокля! И отвътре е толкова мила...

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна и много елегантна картичка, вдъхновена от един наистина скъп за много спомен. Прекрасно червено и вълшебно изпълнена техника - браво. Благодаря ти за яркото участие в предизвикателството ми при Картичкофурии :)ххх

    ОтговорИзтриване
  3. О,роклята е станала много ефектна. Поздравления за търпението да използваш тази техника. Аз даже не си и помислям да се пробвам :))

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря, на мен лично ми се струва по-трудоемко оцветяването на печати, където не смея дори да се пробвам. Радвам се, че ви харесва.

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката ти наистина е много красива, с елегантната червена рокличка и розичките и като цяло вдъхновена от един прекрасен спомен, едно голямо браво от мен :)

    ОтговорИзтриване